50% rabatt på Smakbox!

 
Ni som följer mig vet att jag har en stadigt samarbete med Smakbox. Älskar denna service och att bli överraskad med nya spännande produkter varannan månad. Visste ni att de också erbjuder Kylt & Fryst som tillägg? Såhär långt har det bjudits på nyheter i glassväg och matiga veggo-alternativ, mjölkdrycker, grädde, färdiga såser, pålägg osv. En otroligt prisvärd grej, verkligen! Dessutom levereras allt till dörren så man slipper vara packåsna hem från postutlämningen.
 
Den här gången följde bland annat dessa två nyheter nedanför med i Fryst. Så spänd på att testa! Ska försöka hålla mig till helgen, haha. Vill du också testa Smakbox? Med min kod DENDARDEBBIE får du 50% rabatt under hela oktober! Startar du även en Kylt & Fryst prenumeration så bjuder Smakbox på hemleveransen! Värdet på allt detta ligger på 735kr men du betalar bara 199kr! Såå galet bra. Samarbete eller ej, rekommenderar verkligen det här oavsett. Så kul grej!
 
UPDATE: Du får fortsatt 50% rabatt med min kod, fram till den 26 nov! Passa på!

 
Vilken tror ni smakar bäst?
2 kommentarer
Sarah

Så bra att allt levereras hem till dörren :)

Svar: Ja, såå skönt! Var rätt tungt och jobbigt att gå hem från Posten tidigare, haha.
Debbie

jessica

Svårt val, jag tror båda är riktigt bra... väljer nog ändå turkisk peppar...

Svar: Har testat den andra, riktigt god! Turkisk peppar verkar såå spännande, får bli att prova till helgen :D
Debbie