Noahs hylla

Det var evigheter sen jag loggade in på bloggen och ännu längre tid sedan jag skrev ett inlägg! Hinner knappt med Instagram dessa dagar när Noah är på upptäcksfärd på två ben och jag måste vara hack i häl på honom hela tiden, haha. Han vill verkligen upptäcka ALLT och är så otroligt nyfiken av sig. Så ni kan ju tänka er min utmaning när jag valde att sätta upp en nyinköpt vägghylla i förrgår, haha. Svettigt värre kan jag lova! Fick lov att sätta honom i hans säng och i hans matstol bredvid mig för att kunna mäta, borra och skruva utan små nyfikna händer som skulle ta i alla vassa verktyg. Puh!
 
 
Men det gick! Och det blev himla bra resultat. Hyllan sitter på en liten stackars yta bakom sovrumsdörren, mitt emot Noahs säng. Vi bor ju i en tvåa och även om flytt står på agendan så krävdes det mer förvaringsmöjligheter PRONTO. Älskar att kunna ta tillvara på yta och ändå få det att kännas luftigt. Den här hyllan gör verkligen allt det! VÄRDE heter den, från bästa IKEA. Även ett nytt balkongbord och en spegel till hallen följde med hem därifrån.
 
 
Noah tycks i alla fall gilla sin nya hylla. De två nedersta planen når han, så de är hans att ha sina leksaker och röja på. Jag måttade så att hans leksakslåda skulle rymmas under och gå att öppna. Direkt när hyllan kom upp och leksakerna blev synliga på det sättet blev han alldeles till sig, tog ner och plockade upp, bytte plats och satt nedanför och lekte. Så mysigt att se!
 
 
0 kommentarer