Höstens sötaste onsie

I samarbete med Babyshop.
 
 
Här hemma tränas nacken för fullt så lilleman orkar bära upp huvudet i framtiden. Han är så stark nu, fantastiskt häftigt att se honom utvecklas. När vi är hemma och myser tycker jag om att klä Noah i mysiga onsies, både bekvämt och fint. Den här är en höstnyhet från Filemon Kid och finns hos Babyshop. Hur söt är den inte med mopsen där bak?
 
 
Noah växer i snabb takt, så hans plagg hinner ju bytas ut innan det hinner bli något slitage än så länge. Han var ju stor redan när han kom till världen men jag får nästan lite panik över hur fort tiden går. Hans första plagg är såå små och ändå är det bara lite mer än två månader sen. Nu är han inne på sluttampen av storlek 62 och eftersom han är 62,5 cm lång blir det till att köpa 68/74 som nästa storlek. Därför blir alla nyinköpta plagg lite för stora just nu - men hellre det när han växer såhär fort!
 
1 kommentar
Dea

Så himla fin! Hur upplever du att storleken är? Måste nog köpa den till min kille... 😅

Svar: Den är sååå fin ja! Så gosig på insidan med 👌🏼😍 Den är nog normal skulle jag säga, känns som övriga kläder jag köpt i 68/74 😃 Noah ligger två kurvor över och har en ganska lång överkropp så där platsar han rätt bra redan men däremot blir det för långt i ben och ärmar än så länge, haha. Får hoppas att överkroppen saktar ner lite 😂
Debbie