Läppar redo för sommaren



Härligt med lite nya färger på läpparna denna årstid! Jag är med i en testpanel hos L'oreal och får då och då testa lite olika roliga produkter. Läppstiften ni ser här (från vänster på bilden nedan) är Color Riche Matte 463 Plum Tuxedo, Color Riche Shine 109 Pursue Pretty, Color Riche Matte 346 Scarlet Silhouette, Color Riche 285 Pink Fever och Color Riche Matte 241 Pink-A-Porter. 
 
 
Jag gillar doften och konsistensen på dessa härliga läppstift - och de ser ju ut som riktiga sommargodisar! Jag är ju dock lite tråkig eftersom jag gärna vill ha mer neutrala och färglösa läppar, gärna lite nude/ljusrosa. Jag känner mig mer bekväm med att framhäva ögonen snarare än läpparna. Men - sen är det ju faktiskt roligt att leka med färg ibland och till ett par stora svarta solglasögon kan det vara riktigt snyggt med ett par färgglada läppar!
 
Måste jag välja en favorit av dessa blir det nog ändå nummer två på bilden ovan, färgen skriker sommar och blir sådär härligt blank på läpparna men även förpackningen är något extra! Haha, ja, den är ju faktiskt rätt viktig den med. Den känns helt enkelt lite lyxigare än de andra med sitt lite kristall-aktiga utseende.
 
 
Vilken färg har du helst på dina läppar?
 
 
2 kommentarer
emma

åh vilka härliga färger

Camilla Persson

Jättefina färger 💄