Babyshower

Ny klänning från COS som fungerar perfekt som mamma-klänning! 

Magen i vecka 31. Imorgon går jag in i vecka 32. Herregud vad tiden går fort! I helgen ska vi hämta vagnen. Ska bli så mysigt att få hem den, även om det är tid kvar tills bebis kommer så blir varje sånt här steg ännu något som gör det hela mer verkligt. Om man inte redan förstått att det bor någon därinne i magen liksom, haha. Han gör sig ständigt påmind med sparkar och hicka, så det är ju svårt att glömma bort om man säger så, haha.
Vagnen i precis det utförande som vi beställt! Sååå fin!

Förra helgen var så mysig. På söndagen blev jag överraskad med en Babyshower. Trodde att vi skulle åka och äta lunch hos några vänner men där väntade ett helt gäng med underbara tjejer som förgyller mitt liv. Så kul! Har haft mina aningar om att något sånt här var på gång (sambon har varit väldigt hemlighetsfull och sagt och gjort saker han annars inte brukar göra, haha) men ändå blev det en riktig överraskning! Så fint ordnat med bakverk, dekorationer, lekar och presenter. Blev riktigt rörd!
 
 
 
Så mycket gott som ni ser! Ska ta mig tiden att visa er allt fint vi fick också. Allt var verkligen mitt i prick för vad vi behövde och önskade oss. 
2 kommentarer
Tova

Hej! Jag hittade ett gammalt inlägg http://dendardebbie.blogg.se/2015/july/boda-nova-vinglas-saljes.html#comment och undrar om du fortfarande säljer dem glasen? :)
Ha en härlig dag!

Svar: Hej! Ja, det gör jag! 🙂 Tack desamma!
Debbie

Tova

Jag mejlade dig om glasen för någon dag sen så kan vi ta det där 😊

Svar: Hej! Åh, ja! Förlåt för sent svar! Jag har inte glömt bort dig, bara haft lite fullt upp med annat här. Hör av mig till dig inom kort! <3
Debbie