Fina fynd på rea!

 
Såhär i underbara rea-tider kan man göra riktigt fina fynd. Hos Royal Design är det nu upp till 50% på en mängd olika varumärken. Utöver det så har de också en hel del fina saker till kampanjpris just nu, några av mina favoriter ser ni här i kollaget. Bland annat är det 20% rabatt på underbara produkter från Georg Jensen, House Doctor, Ernst och Iittala och 25% på DBKD och Tom Dixon m.fl! Högt på min önskelista står bland annat den underbara termosen Bernadotte från Georg Jensen och de fantastiska ljusstakarna från Tom Dixon. Så fina!
 
För mig blev det dock någonting helt annat denna gång! Jag klickade precis hem två nya koppar och en skål från Royal Copenhagen som ni också kan se i kollaget ovan. Hos Royal Design erbjuder de nämligen 10-15% bättre pris på många delar av min favoritserie än vad andra butiker gör. Min samling av detta underbara porslin växer sakta men säkert!
0 kommentarer