Shopping till bebis

 
Det känns fortfarande ganska overkligt och fantastiskt att det lever och växer ett litet liv inom mig. Vet inte varför det är så svårt att förstå men när det plötsligt handlar om mig själv och min egen kropp så har jag bara så svårt att få in det i huvudet, haha. Just nu längtar jag till nästa ultraljud, rutinultraljudet som är om lite mer än 2 veckor. Vill veta att allt är fortsatt bra med bebisen och sen är jag så vansinnigt nyfiken på att få svar om kön. Misstänker pojke utifrån nub-test men vill få höra en bekräftelse från barnmorskan för att vara säker. 
 
Men trots att jag inte är säker på kön så kan jag inte låta bli att handla lite kläder här och där, haha. Har insett att det är sjukt svårt att hitta könsneutrala kläder. Det är antingen rosa och gulligull eller blått och tufft. Jag är inte emot någon av färgerna eller att klä sin flicka i en söt klänning men det är ju trist att det inte ska finnas mer att välja på. Skulle jag få en flicka är ju inte rosa fluff det enda jag vill klä henne i? 

 
Hur som helst, det lilla utbud av könsneutralt som jag har hittat och fallit för har fått följa med hem! Petit Bateau är ett favoritmärke som jag länge gillat och deras randiga lilla dräkt med dekorativa guldknappar kunde jag inte motstå. Så galet fin! Finns massor därifrån som jag vill ha. En liten mössa från Livly följde med hem från stan igår också. 

 
Idag blev det faktiskt ännu mer shopping till bebis men det får jag visa en annan dag! Gaaah, har hittat min nya fälla för plånboken, haha.
1 kommentar
Anonym

Sååå fint! Visst är det fantastiskt hur plötsligt en helt ny shoppingvärld öppnar sig? :-D

Svar: Haha! Verkligen så! Helt fantastiskt ja, plötsligt har jag en anledning till att få köpa med mig det hem. Lycka! ;-)
Debbie