Lördagen

 
Mumsiga lakridskulor som är så fina att lägga upp i en skål. Så vackra! Ikväll ska det mumsas. Kanske framför Melodifestivalen? Har inte sett någon deltävling än så länge. Har jag missat något? Haha, troligtvis inte.

Idag åkte vi och tittade på barnvagn och annat som vi kommer att behöva köpa inom en nära framtid. Så roligt! Som tur var så var vi eniga om allt vi ville ha. Känns toppen. Vi kommer slå till på en Bugaboo Donkey2. Har sen innan bra erfarenheter av Bugaboo då min bror och hans fru hade det till sina två barn. Just Donkey2 passar våra behov perfekt, så den kommer bli toppen. Är dock osäker på om vi ska köra på en Grey Melange eller en Blue Melange. Grå känns ju mer som ett säkert kort men jag är småkär i den blå sen tidigare och jag älskar ju att köra på något annat än det alla andra tar. Svart och grå är jag liksom liiite trött på. Får fundera lite!
3 kommentarer
Ellen Gräntz

Åh, vad gott det ser ut! Älskar lakrits.

Emma Johansson

Tycker den blå är superfin!

Caroline

Lakritskulorna ser riktigt goda ut. :)