Utförsäljning av Busnel

Idag besökte jag Busnels utförsäljning på Banergatan 5 i Stockholm. Den började igår, så jag har en stark misstanke om att de bästa godbitarna i min storlek försvann redan då - men eftersom jag nåddes av nyheten lite sent blev det alltså inte ett besök förrän idag. De flesta små storlekar var mycket riktigt slut i de plagg som låg i mitt största intresse men denna kappa i storlek 38 kändes faktiskt mindre och blev därför riktigt lyckad. Har du 38 eller någon storlek större har du alltså chansen att göra riktigt fina fynd fortfarande. Nog för att 30-50% fortfarande är ganska dyrt - men när det kommer till Busnel är det ändå klart bättre än ordinarie pris.
 
Så nu har jag utökat min Busnel-garderob. Tyckte att det kändes kul med en ljusare kappa då jag har både en svart kappa och en marinblå Victoria-jacka sedan tidigare. Hoppas på bra väder imorgon så den kan invigas redan då!
 
 
1 kommentar
lollo

vad fick du betala för den efter rean

Svar: Tror att det var 3800kr! 40% rea har jag för mig.
Debbie