Spegel, spegel på väggen där

Ja, det tog väl bara sådär 4 år för spegeln att komma upp på väggen! Haha. Har verkligen velat fram och tillbaka om den ska få stanna eller inte. Eftersom jag inte hittar något bättre bestämde jag mig nu för att få upp den där ändå.. Om vi sen hittar något annat drömmigt som vi hellre vill ha där, ja, då får man väl bara göra om proceduren då! Tur att det finns spackel, haha. Borrade i tegel (hatar att borra i tegel, borren vill alltid glida och man får inte trycka på för då blir det värre. Man måste låta borren jobba.. vilket tar 100 år) och det är ju sådär lagom roligt. Blev fel en gång och fick göra om. Jag vet ju att man ska ta en smalare borr först eftersom hålen alltid har en tendens att bli större i detta material.. men ja, jag var nog för pepp på att få upp den, för det kom jag ju inte på förrän det gått åt skogen. Såklart blev första hålet tokbra men eftersom det andra sket sig fick jag ju inte mycket glädje åt det, haha. 
 
Jajja.. nog om det. Jag är nöjd med spegeln i alla fall! Inte mycket från IKEA som bor här vad gäller större möbler men denna HEMNES-spegel har följt med ända från mitt "flickrum" hemma hos mamma. Jag tycker att det är ganska fint att ha en spegel lutad mot väggen, så jag har egentlgen inte haft något emot det men nu kände jag att det skulle kännas mer inrett och iordning om den satt på väggen. Så rätt jag fick! Det blev jättemysigt. En liten sak kan göra ganska stor skillnad.
 
 
0 kommentarer