Helgens bukett - igen!

Det är alltid lika härligt när en bukett överlever veckan så pass bra att den står sig in i nästa helg! Mina ranunkler fick flytta till en annan vas och de flesta ser faktiskt fina ut såhär långt. Dessutom har en ny grön kotte fått flytta hem till mig. Äntligen. Har försökt köpa en under en längre tid men varje gång jag besöker Svenskt tenn har den varit slut. Nu hade någon i personalen plötsligt hittat EN. Woho!
 
 
Åh vad jag längtar tills jag kan sätta fart med mina planer för sovrummet. Än så länge har andra delar hemma fått gå före, vardagsrum och hall (med tillhörande arbetsplats) har känts viktigare. Som ni ser finns det inte mycket plats på sidan om sängen (vi klämde in en 180 kontinentalsäng i ett ganska trångt rum) så små vägghyllor får agera nattduksbord. Längtar tills den dag vi bor större och sovrummet kan ta form på riktigt. 
 
0 kommentarer