Bio: Shrek 3

Bio: Shrek 3Ikväll var det dags för mig att lämna den utrotningshotade lilla skara av folk som fortfarande inte sett Shrek 3. I den här filmen blir det plötsligt dags för Shrek att ta plats på tronen - något han inte alls är redo för. När han får veta att det finns en annan som kan ta hans plats på tronen nappar han direkt på förslaget att hitta denna främling. Samtidigt får han beskedet att Fiona väntar barn. Ännu en sak han inte alls känner sig redo för.


En andra uppföljare är inte känd för att vara särskillt bra, en trea är kända för att vara ännu sämre. Men jag gillade Shrek 3. Nog kändes den kanske inte riktigt lika genomtänkt alla gånger så som föregångarna. Men den bjöd på många skratt, och det duger för mig!

3ochenhalvav5

Tips
! Jag gick helt gratis på bio. Vill du också göra det? Samla lätt ihop till dina biljetter genom GratisBio. Läs mer här!
9 kommentarer
Frida

jo, jag vet. men jag börjar bli less marknan, är ju samma saker jämt :P

Anonym

jag älskade shrek tre, speciellt hans söta små bebisar, jag vill ha dom själv :P

Anonym

jag älskade shrek tre, speciellt hans söta små bebisar, jag vill ha dom själv :P

Jennie

Den har ja me sitt :)

Mi

Jag älskar Shrek! Kul att du tyckte den var bra :)
// Mi.

Anna

Den var bra men käns väldigt lik de tidigare filmerna om Shrek!

dilan

åhh grattis bio fett sköönt ju :P
Ha en härlig dag
/Dilan

Katta

Åhhh, jag har inte sett den. Längtar så!

Amanda

Shrek 3 vill jag också se! =)