Köpt på IKEA

Köpt på IKEA

Tänkte visa vad jag kom hem med från IKEA i torsdags. Hunden har slitit på sin snuttefilt under ett bra tag nu, så jag köpte en ny fin madrass till hans korg. Men att överge den gamla var inte riktigt lika lätt som jag trott det skulle vara. Vovven visade sig vara mycket svårflörtad. Så eftersom han älskar doften av nytvättat fick den genomgå både tvättmaskin och lite gnuggning av Frolic. Och se så gott han sover i den nu!

Det blev även två nya korgar till bokhyllan, för nyinvigningspriset 39 kr /st. Sen fick även två chipspåsar följa med. Det har liksom blivit lite utav en tradition. Men en är såklart redan borta. Den andra lär nog försvinna ikväll, framför Just My Luck eller John Tucker must Die. Vilken film borde jag se först?
4 kommentarer
Charlotte

Åh, jag gillar båda filmerna;)

nathalie

vilken söt hund, såg ut som han hade de mysigt där =)

lenie

gillar skålen, härlig färg!

Metropolprague

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.