Bio: Blades of Glory

Bio: Blades of GloryTvå bittra fiender på isen måste dela prispall och ett våldsamt bråk uppstår mitt under prisutdelning. Bägge blir avstängda från sin kategori, herrarnas singel-åkning - på livstid. Med hjälp av ett efterhängset fan får dock Jimmy (Jon Heder) veta att han har en chans till comeback, om han hittar en partner och på så vis byter kategori till paråkning. Sökandet leder honom till sin fiende Chazz (Will Ferrell) och tillsammans bildar dom det första manliga paret på is - och får nya fiender.

Jag var något skeptisk till Blades of Glory i början. Den verkade vara väldigt överspelad, men det är nog lite av en garanti när Will Ferrell har en av huvudrollerna. Dock helt perfekt i en komedi som den här och allting blir sådär löjligt roligt. Jag är svag för filmer som den här. Lite seg i början, men blir senare mycket underhållande!

Skönaste klippet: Chazz sjunger Black Eyed Peas - "My Hump"

3ochenhalvav5

Tips! Vill du också gå på bio helt gratis? Samla lätt ihop till dina biljetter genom GratisBio. Läs mer här!
5 kommentarer
Anna

Jag har tänkt se den hur länge som helst, men det har inte blivit av ännu!

sandra

Man kanske skulle prova se den ändå..:)
Jag såg en film igår, Next, den var så bra! :)

Angel

Sett den jag med helt okej

Nyponet

Jag tyckte den här filmen var helskön! Rent ut sagt skitbra, men smaken är ju som baken förstås ;P

Angelica

jaa, den var skit kul :) Såg den i helgen med pojken..