Nytt från EasyLooks

Nytt från EasyLooks


Jag har fått hem fem nyheter från EasyLooks! Förpackningarna To Go! innehåller  fyra längder med komplett make-up, små nog att få plats i de flesta handväskor. Som vanligt följer det med en liten gudie om hur man ska gå tillväga. Inspirationen till de nya lookerna kommer från kändisar och den internationella modearenan. Man säger sig dessutom ha lyssnat på konsumenternas önskemål. EasyLooks finns nu i färgerna:

  • Shimmer & Glow
  • Silver Grace
  • Smokey Eyes
  • Sun Kissed
  • Electric
16 kommentarer
Angel

Va kul,aldrig testa men dom funkar säkert,e bara så van vid olika märken

sofie

var med och rösta om godaste sommarglassen på min blogg! ha det bra:)

nathalie

vad kul med gratis saker =)

Camilla

Smart att ha med sig där! ;)

Julia

kul grej :) hur många sminkningar räcker dom till?

Jane

Räcker de där länge ? :)
Tycker att de e fett söta

Debbie

Angel: Dom är faktiskt riktigt bra! Men jag hade aldrig fått för mig att köpa om jag inte fått prova dom såhär innan heller.
sofie: Ingen reklam bland kommentarerna!
nathalie: Aa, gratis e gott! :)
Camilla: Ja, iaf om man har lite plats och lite tid ;)
Julia & Jane: Det står faktiskt inte, det beror helt enkelt på hur mycket man använder varje gång! Sist jag körde en hel sminkning såg det ut som om jag bara skrapat lite på ytan :P Men sen beror det ju på hur mycket du behöver / vill ha.

mathi

mest kul att testa. funkar de bra?

Debbie

mathi: Vet inte än, men det kommer en recension så fort jag testat! :)

Christin

Fina och praktiska förpackningar :)

Anna

Vad spännande. :-) Du får återkomma med resultat!

Mi

Kul grej! Har inte testat dem så det ska bli kul att höra om de är bra eller ej :)
Ha en härlig helg!
// Mi.

fredriqa

praktiskt. men e det bra då?

Carro

vad kul, men är det bra?

Debbie

fredriqa och Carro: Kan än så länge bara uttala mig om de tidigare, som jag tyckte var jättebra kvalité på. Ni kan läsa det inlägget under "Debbie testar"

Jenselena

Great site! Lots of useful information!