Besviken

GlamourJag måste säga att jag känner mig otroligt besvikenGlamour. Jag älskar tidningens innehåll, det är det inget fel på - men det är verkligen crapy att vara prenumerant. Med förra månadens nummer följde filmen Vanity Fair - och som jag såg fram emot det. Älskar ju den filmen. Som prenumerant måste man skicka ett sms till tidningen för att få den. Det gjorde jag och fick en bekräftelse. Jag var ute i god tid, sista dagen var 15 december. Nu har det gått en månad, till och med mer sen jag skickade mitt lilla sms. Fortfarande ingen film. Bättre att köpa lösnummer. Man får inte sakerna i lådan, men man får dom åtminstone!
37 kommentarer
Angel

vad tråkigt =/

Anonym

exakt. samma sak gäller cosmopolitan! Får ju aldrig någon present med!

Anonym

Det tog jättelång tid för mig med att få den filmen, men fick den för typ 2 veckor sen.. konstigt att du inte har fått den

Johanna

Håller med! En gång på cosmo skulle man skicka ett frankerat kuvert och få en grej som var med i tidningen. Då meddelar dom sen att den saken är slut! Och de skickade nåt annat. Bättre med lösnummer. VR däremot skickar med sina grejer..

Emelie

Så dåligt! De kommer ju att förlora sina prenumerant om de håller på så.

Linda

ja riktigt dåligt...man tycker ju att det borde gå ner i brevlådan... Jag fick en tröja i brevlådan från ellos idag så hur kan en smal dvd ta mer plats..

nathalie

jag har tänkt exakt samma sak, de är lite tråkigt !

Maria

jag är oxå prenumerant av glamour och var tvungen att bestämma...suuurt att man måste betala extra och få presenterna senare. Dock tycker jagatt du ska kontakta glamour, jag beställde oxå filmen och fick den ungefär 3 veckor efter att jag beställt.har oxå beställt örhängena som prenumeranterna INTE får i detta nummer...de har itne dykt upp än...

sofia

Ring och klaga tycker jag! Se till att dom kompenserar dig riktigt ordentligt :)

Nora

Va tråkigt :/

Malin

Håller med,jag fick vänta superlänge :( Men hoppas du får den snart iaf :)

Cicci

Så där är det med tex Elle också. Det är dåligt att man i överhuvudtaget måste göra något för att få gåvorna, man ska väl få fördelar av att vara prenumerant inte betala extra för att få grejerna!! Tack vet jag Damernas Värld då skickar med allt till prenumeranterna! Bra det :)!

petra

ring dit och klaga, sjukt dålig stil av tidningen... lycka till

Josefin

jag vet!! helt ruttet. det är samma sak med ELLE och cosmo.. de sakerna man får me där måste man också efterbeställa och det glömmer man bort, Bad!

Emma

Precis samma sak för mig så jag mailade till dom och för kanske en vecka sen fick jag min film. Men.. den var helt mosad, undrar vad posten gör med sina paket egentligen...

Lotta

ring dit och klaga? :)

Liv

Men vad dåligt av dem!

Angelica

Jag fick min film på jullovet. Men så här funkar det vilken tidning man än prenumererar på, jag tror fan man tjänar på att köpa lösnummer, man måste ju ändå skicka sms för att få sina premier och grejer och varje sms går på 10 kronor.

Lina

Jag är också prenumerant på Glamour och det tog evigheter att få filmen, men den kom i alla fall fram.
Däremot är Cosmo riktigt dåliga, dom ber en skicka ett mail med namn + adress men några saker kommer aldrig. Jag har mailat Jonna (chefredaktör) men inget svar.
Jag tycker att tidningarna borde värna mer om sina prenumeranter.
Jag hoppas att du får filmen snart, om inte så något annat som plåster på såren! :)

Gilraen

Hmmm, de va lite dåligt faktiskt! Har du ringt till dom och talat om det här?

Frida & Fabulous

fy så dåligt!

Josephine

Haha, äsch ibland får man såna perioder. Du tröttnar nog på choklad snart ;). Eller inte...

hanna

Jag håller med...jag får aldrig cosmos presenter

Maria

Oj det var illa! Man ska ju föredra att vara prenumerant...

thea

hej! samma sak hände syrran ;( cp konstigt

Sofia Style

jag prenumererar aldrig för jag orkar aldrig läsa dem då, bättre att köpa lösnummer tycker jag!

Anna - TopLook

Usch vad tråkigt, det är ju det man hoppas slippa som prenumerant! Anna

mikaela

jag fick filmen förra veckan (ca 2 månader efter jag beställde den!) men när jag skulle se den i helgen så verkar det vara något konstigt format. bara halva bilden är med! texterna går utanför både på höger och vänster sida. DÅLIGT!

Karin

det var ju lite dåligt.. jag prenumererar inte.. men älskar tidningen! bra

Debbie

Alla: Tack för era kommentarer! Och jo, jag har faktiskt klagat! Så vi får se, hoppas den dyker upp!!

Jennie

Dåligt det där!

Katta

Cosmo är ännu sämre. Där får man inte tidningarna. Av 12 tidningar har ag fått 6!!!!!! det är SJUKT!!!

Debbie

Alla: Oj, det verkar va många som har dålig erfarenhet av Cosmo, Glamour och till och med Elle. Vi kanske borde göra oss hörda? Såhär kan de ju inte hålla på!

caroline

håller med dig det är verkligen jättedåligt och nuförtiden köper jag lösnummer istället för då får man iallafall grejerna.

Linda

Mmm, jag glömde att skicka in ett sms...jag som gärna ville ha den (gratis;P), men jag har sagt upp min prenumeration av Glamour nu. Håller med dig, det är bättre att köpa lösnr i såfall!

mandy

trist!!

Falkhelena

Very well done. I enjoyed the site.