EasyLooks: Smokey Eyes

89111-83689111-837EasyLooks: Smokey Eyes

Nu har jag testat en av sminkningarna tillhörande de nya EasyLooks. Först ut är Smokey Eyes, som för mig kändes mest lockande på grund av de snyggt sotade ögonen och ljusa läpparna. EasyLooks nya förpackningslösning, ett litet fodral att stänga kartorna med, gör det lättare att använda produkterna och förvara det som blir kvar. Problemet med att få rätt nyans på sin foundation har de nu löst genom att skicka med två nyanser, en ljus och en lite mörkare. Utifrån dessa två kan du blanda till din egen nyans. Lite krångel, men bättre än de tidigare som var alldeles för mörka för min ljusa hy.

EasyLooks skickar som tidigare med en liten steg-för-steg guide som hjälper dig att applicera allting rätt. Något som jag gillar, eftersom man faktiskt får sig ett och annat bra tips att bära med sig i fortsättningen.

I en EasyLooks får du med 4 kartor, varav en karta innehåller foundation x 2, highlighter, ögonskugga, rouge och läppglans. Du måste själv stå för mascara och verktyg att applicera produkterna med. Om man nu inte känner för att få lite färgglada och kladdiga fingrar. Detta kan jag fortfarande se lite som ett minus med EasyLooks To Go! -kartor. För mig är det inget To Go!-kitt att lägga ner i väskan utan en mascara och något att applicera med.

Men trots allt - sotade ögon och ljusa läppar gjorde mig inte besviken. Stort plus för det härliga läppglanset som jag verkligen älskade. Smokey Eyes blev en favorit.
10 kommentarer
Kristina

Å det måste jag testa:)

Amanda

Det blev ju riktigt fint! =)

Angelica

svar: tack så mkt!!

Mimmie

fint!

Jessica

Det såg jätte snyggt ut, funderar på att testa faktikst.

Eleonor

Snyggt ju!

Anonym

Jag håller mig alltid till en o samma grejj, vågar inte testa nya grejjer när d gäller smink :)

Erika

Har funderat på att testa detta ett tag, verkar som en bra grej =)

Anna

Stiligt!! =)

Camilla

sv: ja jag ska banne mig ta att göra det!