Summer Glow Face

DoveDove Summer Glow Face Moisturizer är Dove's nyhet inom brun-utan-sol serien. Tanken på att använda brun-utan-sol i ansiktet har lockat mig flera gånger, men inte så pass mycket att jag vågat prova. Har allt för mycket respekt för att det kan gå fel. Har ju trots allt sett väldigt många fläckliga människor som låtsas ingenting om - ledsen, men vi ser faktiskt. I och med att jag använt Dove's Summer Glow bodylotion ett flertal gånger på kroppen och varit relativt nöjd med den, kunde väl inte den här vara mycket sämre?

Konsistensen gjorde den väldigt lätt att få ut över hela ansiktet, så det blev ett jämnt resultat. Mycket lättare än deras bodylotion. Det bästa med Face Mosturizer är det naturliga resultatet. Det blir ingen megabränna första gången, men det är jag tacksam för. Det jag inte gillar är att man måste hålla tummarna i några timmar innan det syns ett resultat. Att gå på nålar är inte riktigt min grej.

Härmed slopar jag mitt betygssystem gällande produktprover, då jag hellre nämner fördelar och nackdelar med produkterna. Kan dock rekomendera Dove Summer Glow Face Moisturizer till er som aldrig provat brun-utan-sol i ansiktet - då den är väldigt lättarbetad och ger ett snällt resultat. Pris ca 60 kr.
20 kommentarer
Elizabet

Hur mycket kostar den:)? ska man peela ansiktet eller så innan man använder den?:)

Linn

jag ahr inte heller prövat b-u-s i ansikten men har använts doves b-u-s bodylotion. tycker den är rikitgt bra. fläckar inte så mycket ;)

Majsan

Nej vill man sova är dte ingen höjdare....=)

Malin

Gina har vita :) kolla där! :) leggings asså :P

julia

brukar faktidkt inte använda brun utan sol så ofta :P

Anonym

hääärlig blogg!

caroline

Oj vad bra, men vet inte om jag vågar :S Däremot gillar jag deras bodylotion! Lite lagom :)

Fanny

kul med tester! din blogg är bra!

Debbie

Elizabeth: Ja, peela ansiktet så stannar det kvar längre :) Men å andra sidan är det här en daglig ansiktscreme, så du tillför ju nytt varje dag! Priset ligger på ca 60 kr, riktigt bra faktiskt!

Linn: Precis! Fast man ska inte ta på sig innan man sover, har jag lärt mig *skratta* då kan man få lakan-tryck längst benen! :P

Malin: Oh, tack för tipset! :)

ledume: Tack! :)

Fanny: Ja, bra när man delar med sig :) Tack!!

Maria

åh inte så farligt dyr!

Felicia

Vad bra! Fungerar den för alla hudtyper? :)

Debbie

Felicia: Jajjamensan! Och den finns för två olika färgtoner, ljusare och mörkare :)

Maja

Då måste jag checka in den där=)

Anna

köpte hem idag som ska testas, tog en klick på armen men det syns inte, måste vara för att jag redan hgunnit bli för brun :D

Mira

jag brukar ta i ansiktet och det blir faktiskt inte så mycket.. fast det beror väl på vad man har för brun utan sol

sanna

JAg vågar inte heller ha brun-utan-sol i ansiktet, men man kanske ska pröva nu då:) mm, jag ska kolla på somriga saker till systertyster i födelsedags present! TAck

Hanna

hm... den är bra! :)

Maria

Jo, den är jättebra! :) Man vill ju inte bli sådär superbrun i ansiktet heller(iaf inte jag), lagom brun räcker :)

fröken Karlsson

jag brukar aldrig har bus i ansiktet men det kanske man borde testa. vart kan man köpa den? fin blogg :D

Autoscopy

Cool site ... I like it :)