Bio: Mr. Bean's Holiday

Mr. Bean's Holiday


Igår såg jag Mr. Bean's Holiday. Måste erkänna att jag var smått skeptisk till om jag skulle klara av denna brittiska katastrofen och en halv timme. Men jag överlevde! Filmen handlar såklart om Mr. Bean, som vinner en resa till franska Cannes. Om ni tror att en resa med Mr. Bean mellan London och Cannes går som på räls känner ni inte denna man. Allt går fel, för att då och då klaras upp - för att gå fel på nytt. Stackarn har mer otur än någon annan - och det blir ju inte bättre av att inte kunna språket. Det blir flera missförstånd och Mr. Bean, som helst av allt bara vill se stränderna i Cannes, blir plötsligt efterlyst i hela Frankrike för kidnappning av en pojke.

Det blir lätt för mycket Mr. Bean, man slutar skratta åt alla hans missöden eftersom det blir så många av dom. Trots det har hela filmen en så glad och busig stämning att man mår bra. Mitt tips är att vänta tills den går att hyra - på så vis kan du pausa om det blir för mycket ;-)



  • Vill du också gå på bio helt gratis? Läs mer här!
5 kommentarer
Angel

jag e seg när d gäller att komma i väg på bio har 4 gratis biljetter hemma men vi kommer aldrig i väg *skratt*

Debbie

Angel: Haha, samma här. Har 5 st som väntar på det rätta tillfället ;) Måste se tre systrar och en mamma!

Beth

Haha, men han är ju så charmig. Fast jag följer nog ditt råd med att vänta tills den går att hyra... (;

Anna

jo, kommer nog ockå vänta tills man kan hyra den :) Verkar iallfall rolig !

Anna

haha den där vill jag se, säkert typsikt min barnsliga humor :D