Drömmar för mitt rum

89111-188

Jag har en bild i mitt huvud av hur jag vill att mitt rum ska se ut. Jag är ganska nöjd med hur det är nu, men det finns fortfarande (och antagligen alltid) saker jag skulle kunna tänka mig att förändra. Bokhylle-familjen AGERUM är en stor kärlek till mig. Jag har den större bokhyllan och jag totalälskar den verkligen. Dock vill jag även ha den lilla varianten bredvid, med spegel över och använda som sminkbord. Men det blir lite ont om plats. Orsaken till att jag vill göra om just nu är egentligen för att jag behöver en bekväm läshörna. Har en fåtölj som för tillfället inte får plats i mitt rum, men vill på något sätt få in den också. Hur det nu ska gå till. Trolleri? Ja, det blir nog i alla fall till att möblera om. Åh, är så sugen!
14 kommentarer
Camilla

God bless IKEA. Vad skulle man göra utan detta fenomen? Det borde skrivas hyllningslåtar till Ingvar K:s ära. Hahaha - nä, jag bara skojar. Men IKEA är kanon, speciellt om man är fattig student! Fin bokhylla, förresten. Själv har jag Magiker i vardagsrummet.

Debbie

Camilla: Hahaha! *skratta* Va skön! Ja, vi skriver en låt! :D Ja verkligen, helt underbart! Så otroligt smart snubbe som kom på idéen :D Nu är det svårt att vara först med något, känns det som.

Lissan

Himla nice blogg du har! Hääääärliga färger!

Angel

Ja läs hörna har vi fått till helt underbart med en liten fåtölj i ett hörn i rummet

Emelie

Jag har en liten utmaning som jag skulle vilja att du deltog i!
Kolla in min blogg. : )

Johanna

Jaa, göra om sitt rum är ju så kul! Att fixa :). Jag har inget stort rum, men man får möblera det som går. En mysig läshörna vore ju perfekt.. =)

Cicci

Visst är det kul att hålla på och fixa? Tur att man har IKEA :)! Du är utmanad föresten :)!

Micke

Du får tänka husvagn. I en sån får det ju plats med hur mycket som helst.

Amanda

IKEA har så mycket fint, och möblera om rummet är alltid lika skoj! =)

Michaela

Den stora är jag på G att köpa, fast i vitt.

David

Snygg design. Så du gillar ljust trä? Jag gillar Ikeas mörka serier. Fast helst så vill jag lägga min egen design på möbler. Tänkte bygga en snygg vikvägg snart =) Finns ont om snygga vikväggar tycker jag.

Sandra

Allt som har med inredning att göra är kul. Men när man flyttar hit och dit har det förstås inte blivit ngt. Är tebax i mitt gamla flickrum...inte mkt å göra där...när det är så litet...

Cassie

Låter väldigt fint :)

Debbie

Lissan: Tack! :)

Angel: Precis det jag har på G här :)

Emelie: Ska checka!!

Johanna: Nej inte jag heller, fast jag har lyckats få in en del ändå :) Men nu vill man ju ha mer! Dock vägrar jag ha våningssäng. Skulle ramla ner och slå ihjäl mig, haha.

Cicci: Jaa! Men synd att man tröttnar så fort ;) Ska kolla!!

Micke: Haha, ja, men hur snyggt är det sen?

Amanda: Jaa, man behöver lite nytt ibland! :)

Michaela: Helt underbar, slå till! Jag har bara björk här så den blev självklar för mig :)

David: Visst är det! Ja, älskar ljust trä. Ser fräscht ut! Fast ek är också en stor favorit. Blev björk i mitt rum här, men i framtiden kanske det bli något annat :) Oh! Sån har jag också tänkt på, inte plats för nu. Men en dröm att hitta en fin sån senare! Helt underbar uppfinning, och snygg!

Sandra: Jaa, då hinner man ju aldrig riktigt slå sig till ro. Man får drömma och planera så man vet när man väl har sitt sen ;)

Cassie: Visst gör det? iiih.. måste göra det snart!