Vaseline: Hand & Nail

Vaseline Intensive Care, Healthy Hand & NailNya Healty Hand & Nail av Vaseline Intensive Care är min nya favorit för torra händer. Beskrivningen av produkten lyder "Gör dina händer och nagelband mjukare och förebygger sprickor i naglarna. Den innehåller mjölkproteiner och keratin som gör naglarna upp till 50% starkare."

Den här förbättrade versionen av Hand & Nail har dels en mer tilltalande doft, men gör också händerna otroligt lena. Tyvärr håller den lena ytan inte särskillt länge men det är som sagt ett underbart resultat så länge det varar. Den mindre tuben är perfekt att ha i handväskan, men finns även i en större variant för hemmabruk.

Varning; Lite ego? Använd ej när du har vänninorna i närheten. Alla har plötsligt väldigt torra händer och ber om att få låna din söta tub.

10 kommentarer
Milla

Snygg design på bloggen du har! Jag har en fråga om det. Hur ändrar du rubrikens typsnitt? Jag håller på att snygga till min blogg nämligen.

Angel

Trevligt

Debbie

Milla: Tack! Det gör du under H3 på stilmallen! Bara att skriva in det typsnitt du vill ha :-)

Gilraen

tack för superbra tips! Den måste jag prova. :D

Zinnia

Handkrämer är ett måste, iaf för mig dels pga det kalla vädret men också för att kunna återfukta händerna som utsätts för vatten mest hela tiden (tvätta händer syndrom + att diska dagarna i ända är ingen höjdare för huden). Tack för tipset! :)

modeamatören

Nästa gång ska jag väl köpa den här handkrämen ;)

Emy

usch, jag hatar torra händer!

R n

Den ska köpas snarast!

Cicci

Vad trevligt att handkrämen var bra :)!

Sophie

Har den också och den är superbra! Känner verkligen igen mig i det där med att alla plötsligt har torra händer och vill testa! :)