Lyx från Hong Kong

Woho! Paketet som väntade på mig på Posten idag visade sig vara min beställning från Strawberrynet.com. I en liten vit låda med ett smalt lila sidenband knutet runt sig låg min Juicy Tubes från Lancôme i färgen Berlingot fint omslagen i silverpapper och runt sig låg en massa frigolit. Vilken service! - var min första tanke. Sofia varnade mig för en väldigt kladdig konsistens - och ja, hon hade faktiskt rätt.
 
Samtidigt gör det inte så mycket när den smakar så gott som den gör. Vilket i sig är en väldigt konstig egenskap egentligen - då vill man ju slicka sig om läpparna. Hms. Får ändå en ganska lyxig känsla på läpparna - som känns lite kyliga av den. Berlingot är inte så täckande, men den ljusar upp och ger ett härligt skimmer - den innehåller nämligen guldglitter!

Nästa gång ska jag prova DuWop Lip Gloss.
15 kommentarer