Beställa från Asos

Jag som trodde att det inte behövdes någon "beställa från Asos" - men tchiiii fick jag! Nu börjar frågorna dyka upp från nyfikna som inte än tagit steget att beställa. Såhär är det. Mycket enkelt - det är nämligen precis lika enkelt som att beställa från H&M Rowells. Fast Asos är pinsamt nog snabbare med leveransen.
  • Betala med bankkort eller kreditkort.
  • Leveransen tar mellan 4-8 dagar.
  • Frakten beror självklart på hur tungt ditt paket i slutändan blir. Men runt 60-65 kr för en klänning.
  • Ingen tullavgift inom EU. Alltså slipper vi den :-)
  • Inte nöjd? Skicka då tillbaka varan. Men tänk på att Du är den som står för frakten åt båda hållen.

Svårare än såhär är det inte! Ni som följer min blogg vet att jag totalälskar Asos för de billiga men otroligt snygga och bekväma kläderna. Dessutom känner man sig åtminstone lite ensam om att äga dom! Jag rekommenderar Asos starkt för er som funderar på att beställa. Go for it!

Undrar du något? Fråga på!

8 kommentarer