Vi stannar inne!

Måste börja detta inlägg med att säga TACK till alla som hört av sig här, via privata meddelanden och på Instagram. Så många som känner igen sig i det jag skrev om i tidigare inlägg, har det visat sig. Känns alltid skönt när man får höra att man inte är ensam, om allt från hetsen att uppdatera och dela med sig om varenda händelse och pryl i sitt liv till att ha sömnlösa nätter med pigg bebis, haha. Livet! Jag tänker att jag fortsätter att uppdatera men då livet och dagarna har balans och det känns vettigt och roligt för mig själv.
 
 
Idag är det verkligen snöstorm utanför, fönstren är täckta av små droppar och blåsten drar med sig snötäcken från taket samtidigt som vinden går sidleds. Usch, inget jag vill gå ut i! Vi håller oss inomhus känner jag. Skönt när allt man behöver för dagen finns hemma så man inte behöver gå ut. Noah är på upptäcksfärd i hemmet bland sladdar och annat, haha. Så fort jag tycker mig ha barnsäkrat allt i hans närområde så hittar han något annat att fibbla med. Han börjar bli snabb på att ta sig fram också så hela lägenheten måste säkras snart.
 
 
De fina klossarna fick Noah i samarbete med Lekmer.se. Helt underbara träklossar från Sebra. Han älskar när man bygger ett torn som han får välta! Även nallen från samma märke hittar ni hos dem.
 
 
0 kommentarer