Gåvoset till mamma

 I samarbete med Royal Design.
 
På söndag är det Mors dag och alla fina mammor ska självklart firas riktigt ordentligt! Vet inte om jag kan räkna mig själv som mamma riktigt ännu? Vad tror ni? Bebis kommer ju troligtvis inte förrän i mitten på juli, haha. Skulle jag bli firad skulle jag i alla fall önska mig lite lyxiga produkter att skämma bort mig själv med såhär i väntans tider. Det känns extra viktigt attt få ta hand om sig själv och den lite ömma kroppen just nu.
 
Ett sånt här härligt väldoftande gåvoset från Rituals skulle därför bli väldigt uppskattat hos mig och säkerligen hos många andra. Det finns att klicka hem hos Royal Design och innehåller duschskum, kroppsskrubb och kroppskräm i doften Rituals of Sakura. Sakura är min favoritdoft från Rituals och jag har sedan tidigare doftljuset i samma serie. Ljuvligt! Ett litet tips om du vill skämma bort din mamma, en vän eller dig själv med för den delen!
 
 
1 kommentar
Malin

Det är min favoritdoft därifrån också, den luktar verkligen så gott! :) Jag ska skämma bort min mamma med en ny mascara och en bukett rosor, tror hon kommer bli jätteglad :)

Svar: Åh, det kommer hon nog absolut att bli! <3
Debbie