Dags för ryggsäck!

I samarbete med Gaston Luga.

 
Idag tog jag och en vän en härlig promenad i solskenet på djurgården och Rosendals trädgård. Där åt vi lunch och fikade. Såå mysigt och trots snön och några riktigt iskalla vindar fick man härliga vårkänslor. Solglasögonen åkte fram och det blev invigning av min nya snygga ryggsäck från Gaston Luga. Så otroligt skönt med ryggsäck och att ha händerna fria. Och äntligen en ryggsäck som är snygg! Den har flera smidiga fack också, så allt inte blir en enda röra i väskan. Jag är kär!
 
Om du också är sugen på en väska från Gaston Luga får du 15% på din beställning med koden DEBBIE. Dessutom får du just nu snygga korthållaren Plånkan på köpet!
 
 
Kappa från Filippa K, halsduk från Acne studios, solglasögon från Celine.
 
5 kommentarer
Josefin

Åh vad passande. Letar efter den perfekt ryggsäcken som inte är så himla stor. Jag klickade hem en likadan som du har :) Perfekt när man har bebis, det är extremt opraktiskt att ha tex en crossbody väska. Hoppas på denna :)

Svar: Vad roligt! Jag tror att du kommer bli jättenöjd, jag tokgillar den! Så bekvämt att fördela tyngden just nu, haha. Kanske får agera skötväska sen 😄👌🏼
Debbie

Josefin

Ja, tyvärr är dagarna med liten snygg väska över, haha. Jag körde på både skötväska och handväska ett tag men det blev för många väskor att ha med sig konstant trots att handväskan var en liten sådan. Nu prövar vi ryggsäck ett tag :) Åh ska bli så kul med din lilla bebis :) Vi måste verkligen ses Debbie <3

Svar: Hahaha, ja det börjar kännas så! Går mer och mer över till praktiskt med vissa saker, blir stor skillnad. Sen är det ju alltid kul om det får vara snyggt också. Är lite för ytligt än så länge för att offra den biten helt, haha. Ja! Det måste vi verkligen. Ska bli så mysigt att bebisgosa. Hur länge kommer du vara mamma-ledig?
Debbie

Josefin

Jag håller helt med dig :) Jag har försökt in i det sista men vissa saker får man ge upp och göra det som är mest praktiskt. Det är tex väldigt svårt att behålla sin klädstil helt om man ammar, ja skjortor oxh blusar funkar men ibland känns det för jobbigt och långsamt med alla knappar och bebis hinner bli monsterhungrig innan man fått upp allt. Skulle vara mycket enklare att hela tiden vara bar på överkroppen :D Och ju äldre dom blir ju snabbare/lättare måste saker ske :) Knorren är ju redan 6 månader?!?! Helt galet. Jag är hemma ett år till, sen är Victor hemma ett par månader, vi har sökt förskoleplats till hösten 2019.

Josefin

Vi kanske kan ses veckan efter påsk? Vi har massor nu, imorgon ska vi på babysim för första gången :)) och sen åker vi till Köpenhamn över påsen men efter det så lugnar det ner sig :) Hur ser det ut för dig?

Svar: Det låter toppen! Försöker inte planera in så mycket nu när jag inte riktigt vet hur jag mår, men lite saker vill man ju ha att se fram emot. Blir en lugn påsk med vänner på långfredagen och familj på lördagen. Mysigt med Köpenhamn! Skulle så gärna åka dit på en weekend, verkar så mysigt. Men vi hörs efter påsk om en dag då? :D
Debbie

Josefin

Låter som att ni får ni kommer få en härlig påsk :)
Åh jag förstår dig, svårt att planera när man kanske mår dåligt, men det är samma här, svårt att planera med bebis också så det är bara börja vänja sig :D Men det låter perfekt, vi hörs av efter påsk <3

Svar: Jamen exakt! Får dagar när jag blir så plötsligt trött, så jag försöker att i alla fall ha en dag fri på helgen för att få riktig vila. Hoppas vårsolen ska ge mig mer energi, haha. Ja men det gör vi!! <3
Debbie