Kudde till budgetpris!

Igår for jag runt i jakt på ny inspiration till soffan. Jag har varit såå sugen på nya kuddar och några av de jag har behöver bytas ut pga slitage i hörn och kanter. Oftast fastnar jag för det absolut dyraste, vilket känns så himla typiskt men den här gången hittade jag precis vad jag sökte inne på H&M Home! Den enfärgade mörka kudden kommer just därifrån och passar perfekt ihop med den mönstrade från Svenskt tenn. Älskar att blanda högt och lågt och allt däremellan om jag kan. Jag menar, 49kr - som hittat!
 
 
 
Nu känns det lite mer höstigt här, tack vare en kudde som knöt samman de andra färgerna på ett nytt sätt. Jag borde ju egentligen vilja ha mer sommar eftersom det känns som att jag missade stora delar av den när jag befann mig i bebisbubblan och inte kunde delta så mycket i det som hände runt omkring - men sanningen är den att jag faktiskt ser fram emot lite tidig höst eller sensommar. I allt från inredning till att inte svettas ihjäl i ett par byxor och kunna använda skinnjacka, plantera lite nya växter i vackra höstfärger på balkongen osv. Och att tända ljus på kvällarna! 
 
 
Nå, vad tycks? :-)
0 kommentarer