Söndagsmys

Jordgubbar gör sig bäst med choklad, enligt mitt tycke. Annars är jag faktiskt inte överdrivet förtjust i enbart gubbarna. Jag brukar göra kladdkaksmuffins, tycker de har en bra storlek och sen brukar de bli riktigt perfekt kladdiga - precis som jag gillar det. En mysig söndagskväll att krypa upp i soffan och se på film med detta. Det får avsluta min helg.
 
 
Imorgon börjar jag jobba heltid igen. Blandade känslor för det. Jag har jobbat halvtid nu de senaste veckorna för att komma tillbaka till livet igen efter min inre kolaps - men nu ska jag testa heltid igen alltså. Det är en kort arbetsvecka dessutom, endast tre dagar varav en då vi stänger tidigt. Så det ska nog funka! Känns som en bra vecka att testa orken på. Fungerar det inte är det bara att backa bandet igen...
0 kommentarer