Långhelg

Ledig dag idag då förskolan jag jobbar på har stängt dagar som denna. Så skönt! Nu är det långhelg som väntar.. Jag har spenderat större delen av dagen tillsammans med en vän på Mall of Scandinavia och shoppat. Lite fynd har jag gjort minsann men även lite vårnyheter fick följa med hem! Svårt att låta bli när alla nya fina saker lockar, haha.

Vilket Winter Wonderland det är utomhus nu! Man får ju värsta jul-feelingen igen. Allt juligt förutom stjärnorna i fönstrena är bortplockade. Och kanske något vintrig detalj här och där, men nu känns det ganska tomt här. Skönt! Ska köpa några fina växter till de tomma krukorna men annars gillar jag den lite mer luftiga känslan som är nu.
 
 
Ljusen som många frågat mig om, de som ni ser på bilden nedanför, är från Room. De såldes tyvärr ut på rea nu under mellandagarna (och jag ångrar att jag inte slog till på fler när jag ändå stod där och glodde) men enligt personalen ska det komma in nya i liknande nyans snart. Så hett tips till er som gillar dessa och har vägarna förbi!
 
 
 
 
1 kommentar
Christin

Vad fint!