Ny underbar topp

 
Ett efterlängtat paket från LKshopen ramlade ner i lådan idag! En liten butik i Ronneby som funnits i 50 år och som nu också finns på webben. Där hittar du märken som bland annat Lily & Rose, Samsoe & Samsoe, Morris, Tiger of Sweden, Voluspa och Scotch & Soda m.fl.
 
Tips! Fram tills den 26:e april får du 15% rabatt hos LKshopen om du anger koden: LKfriends
 
 
Jag beställde den här underbara toppen från Samsoe Samsoe, som jag direkt kände skulle passa till mina ankelkorta, vida byxor med pressveck från & Other Stories som jag fullkomligt kärat ner mig i. Ja, det blev precis så där perfekt som jag tänkt mig. Underbar kombination!
 
 
Väskan är från Miu Miu och den köpte jag i London förra våren. Har både axelrem i skinn till och kedja. Älskar att man kan ändra efter humör och vad man är sugen på.
 
 
Skorna från Sofie Schnoor beställde jag hos Boozt.com för någon månad sen. Kommer bli sommarens favoriter! Så vansinnigt snygga på foten - och ja, dessutom jättesköna! Bekvämlighet är viktigt för mig, kombinationen med snygg är inte alltid lätt att hitta men när jag väl gör det är lyckan total, haha.
 
 
Mina nya solglasögon från Céline passar perfekt till både väskan och skorna. Tror att jag kanske har en ny favoritfärg? Har ju trots allt lyckats köpa dessa saker helt oberoende av varandra och nyanserna är slående lika. Love it!
 
Inlägget sponsrat av LKshopen.se
 
 
0 kommentarer