R.I.P Pompe 1998 - 2011


Usch, det kan inte vara sant. Det här händer inte? Min älskade, underbara, busiga, fina, gosiga vovve dog sent igår kväll. Bara föll ihop under sin promenad. Efter 13 år tillsammans känns det nu extremt tomt utan honom. Han brukar alltid vara där jag är, buffa på mig för att jag ska kela med honom, snarka högt när han sover alldeles bredvid och vifta på svansen bara jag tittar på honom. Mina ögon är helt svullna efter all gråt, önskar verkligen att han fortfarande fanns här. Min nallebjörn. Min älskade Pompilomp.

Tack för alla underbara och roliga minnen Pompe, du var bäst! Kommer alltid älska dig något så sjukt mycket. Om jag hade fått bestämma hade vi aldrig skiljts åt <3
12 kommentarer
Gabriella

stor kram. kan bara tänka mig hur ont det gör.

helena

men nej vad tråkigt. vad fin han var, sötaste hunden. tänker på dej. styrkekramar

Sophie

Så sorgligt. Har haft husdjur hela livet men det gör lika ont varje gång de dör. Kram!

Anna

Så fruktansvärt tråkigt. Kram!

Anna

Jag beklagar verkligen, får nästan tårar i ögonen. Förra året fick vi ta bort min älskade hund, en labrador som var 14 år. Sista veckan var han inte alls bra och den dagen vi skulle åka med han till veterinären var en av de jobbigaste dagarna, att säga hejdå till honom och veta att man aldrig får krama om sin mjuka gosiga hund något mer. Saknar fortfarande att krypa ner till honom på golvet och borra in ansiktet i hans päls =)

Christine&Paris

Åh fy, jag vet hur det känns. Minns när min katt Missy dog när jag var 15 år. En katt som verkligen var min älskling och jag var helt förstörd. Det var dessutom 2 dagar innan julafton, fin julklapp liksom!

Ellen

Guuuud vad synd. !!!! sööt hunden var!!!

Stina

Jag vet att det känns tungt och svårt, har själv förlorat tre hundar och det är lika förkrossande varje gång. De är ju som familjemedlemmar. Tänk att 13 år är en hedersvärd ålder för en hund och försök glädjas åt alla de fina åren ni fick tillsammans.

nattis

åh herre beklagar, vet inte vad jag skulle göra om de där hände elliott

Angel

Ussh känner igen den där sorgen när vår älskade katt gick bort,men att det bara händer sådär :( beklagar verkligen gumman.

zz

:'(

lina <3

naaw vad sööt han var ..... <3

beklagar sorgen vet hur det är