Väska från DKNY

Väska från DKNY

Den här väskan är ett avslutat kapitel för mig, även om jag fortfarande tycker att den är ruskigt tuff. Så jag tänkte att den kanske kan starta ett nytt kapitel hos någon annan. Väskan är från DKNY och har två större fack med dragkedja, varav det ena har en innerficka. Finns även en ficka mellan de två större facken. På det svarta tyget kan man skymta den klassiska loggan. En axelrem av svart skinn och innuti är den härligt röd. Otroligt bekväm att ha på axeln. Annonsen finns även hos Eniro.

Nypris 1000 kr, mitt pris: 450 kr (eller bud!)
Maila mig på [email protected]
7 kommentarer
THOWE

såg en bild på dig i ett annat inlägg, å måste säga att du har en otroligt fin frisyr!

Debbie

Thowe: Tack så mycket :D

Sanna

Åh så snygg väskan var men får nog bromsa ett tag nu.. Har väldigt många väskor :* Ha det bra! / sanna

Nina

ja så jäkla fult
*S*

Linda

Jag letar efter en större väska och helst i brunt men hoppas att någon annan är på jakt efter en liten och svart!

Mia

Hjälp mig välja linne från Spreadshirt, kolla inlägget "Hjälp mig välja!" och säg vilket linne du tycker är snyggast! ;)

Jennie

åh va söt väska :) fan att jag inte har råd ;P