Vårt alternativa vardagsrum

Är så sugen på att bara göra något helt nytt i vardagsrummet. Eftersom man av ekonomiska skäl får gå långsamt framåt, blir det till att smyga fram en förändring med en sak i taget. Lite av charmen också kan jag tycka, att ett hem får växa fram.
 
Problemet är bara att jag förälskar mig i nya ting hela tiden så min plan förändras ständigt, haha. OM jag kunde göra en stor förändring redan nu, skulle jag kasta ut vår nuvarande soffa och gå loss på något annat. Såhär skulle det kunna se ut om jag gjorde det idag. Mattan och puffen är riktigt heta kandidater till en kommande förvandling.
 
 
Poster The Kiss från Gustav Klimt, sittpuff Wheel från Eilersen, lampa (nu äntligen beställd!) IC lights F2 från Flos, vitrinskåp Frame från Asplund, matta Rodas från GAN rugs och vas nr.2 från Svenskt tenn.
0 kommentarer