Vackraste färgen

 
Igår plockade jag på mig lite bland blommorna på Hötorget och skapade min egen lycka i en vas. Det blev tistel, hortensia, chrysantemum och eukalyptus.
 
 
Blev i alla fall väldigt nöjd med min lilla bukett. Enkel men lite spretig och vacker. Sen var färgen på hortensian så magiskt fin att jag inte kunde låta bli att köpa mer än en. 
 
 
Så ser ni att lampan är på plats där i bakgrunden också! Lycka! Efter att ha tagit emot först foten och bollen, fick jag vänta ett bra tag på att Postnord kunde leverera själva stången som kom i ett separat paket (men i samma försändelse). Det kom underligt nog på helt andra vägar och jag fick ringa flera gånger och be dem söka efter det. Ibland undrar jag varför jag har haft sån otur, först leveransen med vitrinskåpen och nu detta. Haha, snart kommer jag inte längre beställa större saker från butiker som levererar med Postnord eftersom det känns som en 50/50 att man får sina saker. 
 
Lampan IC Lights F1 går att köpa här!
 
 
0 kommentarer