Citronpaj och nagelfix

Kvällsfika med hembakad citronpaj och lite nagelfix till det. Köpte en ny grå nyans från Essie idag, från höstens nya kollektion. Nyansen heter Wild Nude. Känns som den perfekta gråa!
 
 
Sugen på att baka en citronpaj? Receptet hittar du här! Tokigt god och lätt att göra! Däremot skulle jag ha gjort den i en mindre form (alternativt ha gjort dubbelt så mycket fyllning), eftersom den nu blev ganska tunn. Förändrar ju dock inte smaken som tur är, haha. Jag älskar verkligen att baka med citron.
1 kommentar
Christin

Härligt fin din paj såg ut! :) skipade du att ha i citronskalet i och att dekorera med citronskivor? jag funderar på att skippa det när jag bakar min :) Kram

Svar: Tack! <3 Jag hade i citronskal och saft i krämen men inga skivor ovanpå, tyckte det räckte så ;-) Kram!
Debbie