Återfuktande favoriter

I samarbete med Ellos.
 
 
Såhär års börjar behovet efter bra krämer för huden att göra sig påmint. Jag tänkte dela med mig av en gammal favorit och två nya som kommer finnas vid min sida när huden är som torrast. 
 
 
I min nya necessär från Day Birger et Mikkelsen får jag plats med det viktigaste som jag vill ha med mig i väskan. Där har jag bland annat mitt läppbalsam från Piz Buin. Underbar doft samtidigt som läpparna blir perfekt återfuktade och dessutom skyddade mot solens strålar (spf 30). Med andra ord, ett läppbalsam som är perfekt året runt! Den här måste ni testa.
 
En annan ny favorit är fotkrämen Rêve de Miel Ultra Comfortable Foot Cream från Nuxe. Du hittar hela serien hos Ellos. Jag har testat måååånga krämer för fötterna men tycker antingen att doften är hemsk eller att man blir alldeles för fet och kladdig som resultat. Den här är dock en annan historia! Den doftar jättegott och är precis sådär lagom fet som fötterna behöver. Mina torra fötter både ser och känns återfuktade direkt efter användning. Ja, detta är en riktig keeper som jag kommer hålla mig till i fortsättningen! Finns även som handkräm, den kommer bli mitt nästa köp!
 
Day Birger et Mikkelsen, Piz Buin och Nuxe hittar du hos Ellos!
 
Läs också mitt tidigare tips om en gammal handkrämsfavorit från Kiehl´s här!
0 kommentarer