Helgens planer

Jag har tagit det lugnt i helgen, verkligen behövt vilan. Idag ska jag dock ge mig ut på stan i jakt efter en ny kamera. Tycker att min Nikon D90 börjat krångla och jag vill ha lite nya funktioner som den saknar. Så en ny dyrgrip står på inköpslistan. Ska spana lite på några kandidater som jag har svårt att välja mellan. Hoppas bli klokare på vilken som passar mina behov bäst.
 
 
Äntligen är clementinerna sådär fräscha och goda! Min typ av godis såhär års. Andra har nog mest julblommor i sin jardinjär-skål från Svenskt tenn men för mig är det den perfekta fruktskålen på soffbordet, haha.
5 kommentarer
Maria

Hoppas du hittat en kamera som du vill ha, och clementiner är sååå gott :)

EVELINA

Hoppas du hittar en ny kamera! Och jättefin skål, tycker som du att den passar perfekt för clementinerna och frukt överlag :)

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Spännande med att du ska köpa en ny kamera, hoppas du hittar någon du gillar :)

Angelica

Vad kul med ny kamera, hoppas du hittar en bra :)

angelicasvarld.blogg.se

Ja jag behöver också uppdatera min kamera...fotar med en Nikon D300 å är så sugen på nått nytt!!

Svar: Eller hur! Kul med en ny utmaning att lära sig en mer avancerad + att tekniken går ju framåt hela tiden så det känns som att bilderna skulle kunna få sig ett rejält lyft med en ny!
Debbie