Grummes städservetter

Som Buzzador får man testa en mängd nya, spännande produkter. Den här gången tackade jag ja till kampanjen om Grummes nya städservetter, som är 100% komposterbar. Jag vill tänka mer på miljön och då känns Grumme som en pålitligt alternativ, känner jag själv.
 
Det finns städservetter både för kök och badrum och jag gillar de skarpt! 
 
 
De luktar otroligt gott och fräscht. Jag blev imponerad över hur bra de faktiskt är också. Jag trodde nog att de mest skulle ta lite av det översta lagret men jag har testat att rengöra spishällen där det var diverse fastbrända matrester och allt försvann utan något större gnuggande.
 
I badrummet körde jag en vipe över handfatet för att få bort alla sambons skäggstubb som ligger överallt när han rakat sig - och de var snabbt borta! Inget vatten och en massa torkade med blöt trasa eller svamp. Så enkelt! Efteråt doftar det sådär nystädat och härligt. Så ja, jag kan verkligen rekommendera dessa städservetter. Jag har själv hittat en favorit som jag inte visste att jag behövde, haha.
 
 
 
#grummevipsbuzz #grumme #buzzador
1 kommentar
Deniz

Hej!

Vilket bra tips;)
Så trött på makens skäggstubb ;)
Måste genast handla detta.

Kram

Svar: Hej!Haha, ja, herregud, det ligger ju överallt när de är klara, haha! Gör det, jag tycker att det var supersmidigt! ;-D Kram!
Debbie