Frukost på balkongen

Frukost på balkongen är typ den mysigaste starten på dagen. Jag drog på mig skorna och kilade ner till bageriet i huset och köpte några goda frallor. Sen ser ni vad som står bredvid? Nej, det är inte te - som det brukar vara. Jag kan meddela att år 2017 numera går som året då Debbie började dricka kaffe. Haha! Vem hade anat?
 
Allt började med en envis servitris för några månader sen på Espresso House som menade att hon kunde omvända mig - och jag är ju inte omöjlig, så självklart testade jag. Så voila, efter några såna goda koppar har jag nu fått upp ett sug efter kaffe. Sen att det kanske är mer mjölk än kaffe i koppen det är en annan femma, haha. Kaffe latte är mer min melodi alltså. Men ändå! Inte illa att fortsätta samla vuxenpoäng vid 31-års ålder, eller hur? En helt ny värld har öppnat upp sig, haha!
 
 
0 kommentarer