Färgglada Ballograf

Jag har en ny förälskelse. Det handlar om pennorna från Ballograf, haha. Allt startade när jag för en tid sedan hittade den vita med gulddetaljer på Designtorget och sen när jag insåg att de fanns i flera läckra färger kunde jag inte låta bli att utöka samlingen. Finns ännu fler som jag vill ha men man måste väl begränsa sig så man inte slänger iväg halva semesterkassan på pennor, haha. Härligt med en rikig klassiker dock, jag älskar ju såna här ikoner. Minns att jag hade en blå när jag gick i skolan! För att inte tala om den klassiska bankpennan som vi har på skrivbordet här hemma. Så läckert!
 
Jag är ju lite nörd sådär. När man älskar design och vackra ting är det svårt att begränsa sig. Jag har svårt att köpa något enbart för funktion, kan lätt betala lite mer för något som ser snyggt ut också. Med betoning på också, jag behöver både funktion och design för att jag ska bli nöjd. Enbart snyggt är ju inte heller bra. Kvalité ska det vara! ;-)
 
 
1 kommentar
Josefine

Har köpt en olivgrön Ballograf efter mycket funderingar8 dem är verkligen jätte fina