Smakbox

 
Idag hämtade jag ut den här härliga lådan på posten från Smakbox! Februaris tema för boxen är Tillsammans och innehåller en mängd olika ingredienser och tillhörande recept för tips och inspiration.
 
Jag älskar hela konceptet att få testa nya produkter som jag i vissa fall inte visste existerade och nya idéer till matlagning utifrån det. Jag kan annars fastna i gamla hjulspår så detta är perfekt för att få in lite nya idéer i köket. Dessutom älskar jag kicken av att få hem en överasskning på det här viset, där värdet är bra mycket högre än vad man betalar för. Denna box innehåller hela 18 produkter till ett värde av 471kr!
 
Boxen kostar 199kr/ månaden och just nu kan du få 15% på din första smakbox när du startar en prenumeration eller vid köp av en Smakbox som gåva! Ange DENDARDEBBIE för att ta del av rabatten!
 
Till helgen ska jag gå loss på innehållet, så ni får se mer av alla spännande ingredienser och recept!
 
I samarbete med Smakbox.
0 kommentarer