Samla på recept

Älskar att spendera mina söndagar hemma med att tvätta, baka, lägga ner lite extra tid på en god middag, städa och organisera. Ja, jag är ju en riktig ordning och reda-person och älskar när var sak har sin plats.
 
Idag gick jag igenom min stora hög med recept som legat på en hylla över köksdörren och väntat på att få ta plats i min recept-pärm som jag köpte för säkert ett år sedan. Jag älskar att hitta ny inspiration och samlar gärna på urklipp men sen när jag ska hitta det jag söker blir det såklart desto svårare om allt bara ligger i en enda hög, haha.
 
Så nu har jag fått iordning och dessutom nyupptäckt lite recept från högen som gett mig inspiration till kommande middagar. Vardagsrecept som passar när man kommer hem trött från jobbet är oftast det jag behöver mer av - man kan liksom inte få för många såna! 
 
 
0 kommentarer