Höstnytt till garderoben

 
Jag har uppdaterat garderoben lite inför hösten. Svårt att låta bli att bli suktad av säsongens nyheter trots att jag egentligen inte är så sugen på hösten ännu - men oftast brukar jag bli det med hjälp av lite nya klädinköp. 
 
Bildresultat för dagmar annie kappa
 
Fastnade stenhårt för denna ull-kappa från Dagmar. Helt underbar! Finns här i både militärgrönt (som jag valde) och navy! Otroligt användbar och välgjord. Det var ett tag sen jag hade en mörk kappa, har tagit sin tid att hitta en modell som denna, precis som jag var ute efter.
 
Jacka Randy, vit
 
Sen kunde jag inte låta bli att spana in nya Carin Wester-kollektionen för Åhléns. En riktigt snygg kollektion med många godbitar, bland annat den här jackan. Precis en sån jag modell och sånt material som jag varit ute efter, så denna blev ett givet köp. Så mysig!
 
 
0 kommentarer