Höstens snygga nyhet

I samarbete med Ellos.
 
 
Den här korgen tillhör en av höstens snygga nyheter hos Ellos. I serien Fatou finns korgar i olika storlekar och detta är den största av just denna modell. Jag har sen tidigare en tvättkorg i samma material och stil som jag älskar. Blir sugen på fler korgar i olika storlekar att sprida ut här hemma. Man har ju liksom ständigt behov av mer och smartare förvaring. Älskar när förvaring blir både snygg och praktisk! I min korg har jag har fått plats för alla mina värmeljus som behövde ett nytt hem. 
 
 
För dig som är sugen på en tvättkorg är serien Ngor det perfekta alternativet! Finns både i liten, medium och stor. Älskar som sagt min som blir som en riktig pärla där den står här hemma och samlar upp smutstvätten, haha. Sånt är ju aldrig fel!
 
 
Även korgen Astou här nedanför är en riktig godbit att förvara saker i. Smarta handtag på sidorna med!
 
 
 
0 kommentarer