Underbara påskfärgen

Helgen då man vill frossa i allt som är gult! Jag har ju min gula kruka och min gula kudde annars också men just under påsken blir man ju sugen på att ha det överallt. Sen avtar det lite igen, haha. Hur känner ni för gult?
 
 
Den vackra duken är från HIMLA och kommer från Ellos (modell Sunshine, rosa). Helt fantastisk färg, varm och svår att slita ögonen ifrån. Kan verkligen rekommendera den såhär till vår och sommar. Sen älskar jag just linnédukar, svårslaget vackert till dukningen. En riktig favorit. kommer det att bli!
 
Små påskliljor som överlevde från lökarna jag hade i kruka blev finare att klippa av och sätta i vas när allt annat kändes visset. Så små och söta! Perfekta i ekollonvasen från Svenskt tenn.
 
 
Sponsrat inlägg i samarbete med Ellos.
0 kommentarer