Helt ny skinnjacka säljes!

 
För något år sedan köpte jag denna skinnjacka från Rock and Blue. Helt fantastisk snygg och smickrande passform - men jag har insett att jag inte är så mycket för skinnjackor eftersom de aldrig kommer till användning hos mig. Så nu tycker jag att den förtjänar ett nytt hem istället för att bara hänga i min garderob. Storlek 36.
 
Nypris var 3200kr men jag släpper den nu för 1700kr. Den är helt ny, dock har jag klippt av prislappen. Hör av dig om du är intresserad! Se fler bilder här nedanför.
 
Om jackan:
  • Material: Yttertyg: 100% äkta lammskinn, kroppsfoder: 100% bomull, ärmfoder: 100% polyester
Figursydd skinnjacka i snygg färg med tuffa sömmar och detaljer från Rock'n Blue. Jackan är i mjukt lammskinn med dragkedja fram samt två fickor. Jackan har tryckknappar i nederkant, hals samt ärmslut som snygg detalj. Helfodrad med en innerficka. Längd bak från axeln 50 cm, byst 92 cm, ärmlängd 47 cm i stl. 36. 
 
 
Bilder lånade från Bubbleroom.
 
2 kommentarer
A

Hej, har du möjligtvis kvar jackan så köper jag den gärna?
Mvh Angelica

A

Hej, skrev förut men vet ej om kommentaren kom fram ;). Har du möjligtvis kvar skinnjackan så köper jag den gärna!
Mvh Angelica

Svar: Hej Angelica! Hemskt ledsen för mitt sena svar! Har inte varit inloggad på bloggen på ett bra tag.
Skinnjackan finns kvar om du fortfarande är intresserad :)
Du kan maila mig på [email protected] isåfall, så jag inte missar något meddelande igen :)
Debbie