Presenter från föräldrarna

Den här dagen var en av de jobbigaste jag varit med om. Att säga hej då till sina barn på jobbet.. att säga hej då till familjerna. Vissa av dem har jag känt så länge, har haft flera av syskonen i vissa familjer. Det kändes tungt. När några kommer fram och säger att de kommer sakna mig och bli ledsna när jag inte är där, att jag "är den finaste och bästa fröken de har haft".. alltså.. underbara barn! Föräldrar som säger att jag är en "superhärlig fröken, en skön blandning av glad och positiv men samtidigt rak och trovärdig." Att när jag började var jag bra, sen blev jag bättre och nu är jag bäst.."och då ska du sluta!" Alltså.. Såå fint.
 
Allt detta på bilden och lite till kom jag hem med. Det var nära på att det fick bli taxi hem för det var ett projekt att ta sig på bussen med alltihop vill jag lova. Men vilken kärlek jag har känt idag. Vansinnigt. Och vad de känner mig och vad jag gillar! Uppmärksamma och såå fina. 
 
Sen ska vi inte tala om buketterna jag fick. Helt galna!
 
 
 
 
 
 
Fick en sån här fin reflektor i mässing att sätta i blomkrukan (från Svenskt tenn) med mitt namn ingraverat. Helt otroligt fint. Dessutom står det en fin tack-text på baksidan. Såå fin present!
 
0 kommentarer