Schärs glutenfria surdegsbröd

Dagens frukost! Brödet kommer från Schär, som just nu har en kampanj via Buzzador där man får chans att testa deras produkter.
 
Jag valde detta mörka surdegsbröd som faktiskt visade sig vara supergott! Dessutom perfekt för mig just nu eftersom jag pga min IBS ska undvika både gluten och laktos samt soya (bland en massa andra grejer). Ett tryggt alternativ för mig helt enkelt. Smakar precis som gott färskt bröd bakat på vete. Bara att frysa in och ta fram några skivor när man blir sugen.. perfekt! Detta kommer jag helt klart köpa igen.
 
 
Bli en Buzzador du också om du är nyfiken på att testa nya produkter! Det enda man brukar behöva göra är att dela med sig av sina erfarenheter och eventuella smakprov till sina vänner och bekanta samt skriva en recension om vad man tycker. Svårare än så är det inte!
0 kommentarer