Om 8-10 veckor

Ni som följt mig ett tag vet säkert att det finns en sak som återkommer på min önskelista varje år. Vitrinskåpen från Asplund och deras SNÖ-serie. Eftersom vi inte har så mycket plats har sambon varit negativt inställd medan jag har sett en mängd olika lösningar jag skulle kunna tänka mig för att få plats med dessa skönheter, haha.
 
Så ÄNTLIGEN fick jag med sambon på tåget och beställningen är gjord! Två vitrinskåp ska flytta in hos oss om 8-10 veckor (!). Leveranstiden är ju som vanligt galen på såna här möbler (när jag beställde byrån fanns den på lager så det tog bara två dagar)  - men "den som väntar på något gott.." Hmpf. Nu har jag i alla fall något riktigt härligt att se fram emot. Jag beställde även denna gång från Rum21.
 
Det kommer bli sååå himla bra!
 
Jag har gjort en plan i Photoshop över hur det hela kommer att bli. Matbordet från Norrgavel står näst på tur att beställas. Sen vill jag byta ut våra ljusgröna gardiner mot gråa, som matchar soffan. 
 
Vad tror ni om detta?
 
 
1 kommentar
Martina

Efter flera års suktande beställde jag ett Snö vitrinskåp för ca tre år sen. Jag har inte ångrat det en sekund! Du kommer bli så nöjd!!!

Svar: Ja, samma här! Har inte kunnat släppa drömmen om de där skåpen, haha. Älskar min byrå såå mycket så jag kan inte tänka mig att jag blir besviken! Kram!
Debbie