Fredagsmys

Vilken vecka detta har varit. Kvällsmöte, stängningar, vikarier och idag kom kräksjukan till förskolan. Herregud, haha. Men nu är det äntligen fredagsmys som gäller! Så skönt att få koppla bort och bara njuta. Det blir dock Coca Cola istället för vin. Misstänker att jag kommer somna om jag tar ett glas av det sistnämnda, haha.
 
Den här helgen ska jag bara vara spontan. Älskar såna helger. Tror det blir ett besök hos Svenskt Tenn igen för ett besök i deras julshop. Kanske man ska köpa lite julklappar med? Gillar att ha det avklarat tidigt så man kan njuta av allt mysigt i December istället för att ränna runt som en tok och trängas med folk i butikerna. I min familj har vi lagt ner julklapparna (förutom till barnen) men jag och mamma brukar alltid köpa något till varandra. Sen blir det såklart något fint till sambon också. Men ganska skönt att inte ha så mycket julklappsköp framför sig. Vi har sagt att vi kan unna oss själva några fina saker denna månad istället, vilket låter vettigt. Så slipper man lämna tillbaka saker man inte vill ha, haha. Vi lägger mer energi på maten istället.. det gillar jag!
 
 
0 kommentarer